doğum günü ,söz ve nişan ,özel gün ve davetler için istediğiniz pasta uygun fiyatla hazırlanır.

24 Mart 2016 Perşembe

Karlar kraliçesi Elsa

Merhaba ,bu ilk paylaşımım olduğu için biraz heyecanlandım sanırım :)o yüzden bir kelime yazıp ;üç kelimeyi siliyorum.Sizlere kendimi tanıtayım ,79 İstanbul doğumluyum, Bursa'da yaşıyorum ,evliyim ,dünya güzeli bir prensese sahibim.Asıl mesleğim gözlükçülük şimdilerde optisyenlik diye geçiyor.Ama her zaman Türkçe kelimeler kullanmaktan yanayım.Tanışma faslını geçtikten sonra asıl konuya bir giriş yapalım:))Pasta ve tatlıya olan merakım çocukluk yıllarına dayalı. Yapmayıda ,yemeyide öyle seviyorumki anlatamam.İlk profesyonel anlamda yaptığım pasta kızımın 5 yaş pastası idi.Bir çok tanınmış pastanelerden yaptırdığımız pastaları bile konu insanın kendi çocuğu söz konusu olunca gönül rahatlığıyla yediremiyor.Bende neden pandispanyasını,kremasını kendim hazırlamıyorum diye düşünmeye başladım.Birçok video izledim ,internetten bir sürü tarif araştırdım.Sonunda deneme yapa yapa harika pandispanyalar,kremalar yapmaya başladım.En azından içinde kullandığım yumurta olsun,tereyağı olsun bildiğim güvendiğim malzemeler tamamen gönül rahatlığıyla yenilebilir pastalar ortaya çıktı.Birazda sanatsal yeteneğim olunca :))Harika pastalarımı dostlarımın özel günlerinde,minnoşların doğum günlerinde hazırlamaya başladım şimdi paylaşacağım resim kızımım geçen seneki doğum gününde hazırladığım kış temalı doğum gününden .Biraz uzun bir yazı yazdım sanırım, umarım sonuna kadar okuyabilmişsinizdir:)))Görüşmek üzere sevgiler:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder